Política de reemborsament

Política de reemborsament

Visió general

La nostra política de devolució i devolucions té una durada de 30 dies. Si han passat 30 dies des de la vostra compra, no us podem oferir un reemborsament o canvi complet.

Per ser elegible per a una devolució, el vostre article ha d’estar sense utilitzar i en les mateixes condicions en què el vau rebre. També ha d’estar en l’embalatge original.

Diversos tipus de béns estan exempts de ser retornats. No es poden retornar productes peribles com ara aliments, flors, diaris o revistes. Tampoc acceptem productes que siguin articles íntims o sanitaris, materials perillosos o líquids o gasos inflamables.

Articles addicionals no retornables:

-Targetes regal

-Productes mab signes d’us

-Alguns articles personal

-Per completar la devolució, necessitem un rebut o un comprovant de compra.

-Si us plau, no envieu la vostra compra al fabricant.

Hi ha determinades situacions en què només es concedeixen reemborsaments parcials:

Llibre amb signes evidents d’ús

Roba, accessoris o botes s’hagi usat.

Qualsevol article que no estigui en el seu estat original, estigui danyat o li falten peces per motius no deguts al nostre error.

Qualsevol article que es retorni més de 30 dies després del lliurament

Reemborsaments

Un cop rebuda i inspeccionada la vostra devolució, us enviarem un correu electrònic per notificar-vos que hem rebut l’article retornat. També us notificarem l’aprovació o el rebuig del vostre reemborsament.

Si s’aprova, es processarà el reemborsament i s’aplicarà automàticament un crèdit a la targeta de crèdit o al mètode de pagament original, en un termini determinat de dies.

Reemborsaments tardans o que falten

Si encara no heu rebut cap reembossament, primer torneu a comprovar el vostre compte bancari.

A continuació, poseu-vos en contacte amb l’empresa de la vostra targeta de crèdit; pot passar un temps abans que el reemborsament es publiqui oficialment.

A continuació, poseu-vos en contacte amb el vostre banc. Sovint hi ha un temps de processament abans de publicar un reemborsament.

Si heu fet tot això i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres a {elitesport@gmail.com}.